facebook Twitter MojRačunovodja
  • Announcement

  • Računovodska obravnava spletne strani

    V: računovodski nasveti,Splošni nasveti | DNE: 09.06.2011

    Ste se že kdaj vprašali kako vaš računovodja obravnava stroške, ki nastanejo pri izdelavi spletne strani. Prepričan sem, da bi večina odgovorila, da so to stroški reklame. To je v večini primerov tudi res, ker je večina strani zgolj predstavitvenih. V teh primerih je potrebno vse stroške nastale z izdelavo spletne strani obravnavati kot odhodke v obdobju nastanka.

    Kaj pa v primeru, ko je spletna stran tudi spletna trgovina, ali pa ponuja informacije do katerih lahko dostopate samo proti plačilu naročnine. V tem primeru pa stroški razvijanja in izdelave takšne spletne strani niso več stroški reklame obdobja v katerem so nastali, ampak predstavljajo neopredmeteno osnovno sredstvo. Neopredmeteno osnovno sredstvo pa v stroške oziroma odhodke podjetja prehaja preko amortizacije. Spletne strani so izpostavljene hitremu tehnološkemu zastaranju, zato je potrebno preudarno določiti amortizacijsko stopnjo.

    Za konec pa vam še želim, da bi vaše spletne strani lahko obravnavali kot neopredmetena osnovna sredstva, torej da bi vam prinašale prihodke.

    Dodaj odgovor

    Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

    © 2010 - KDB d.o.o. - računovodske storitve, poslovno in davčno svetovanje
    GOSTOVANJE | IZDELAVA
    Nastavitev piškotkov